Veel gestelde vragen

Door de coronamaatregelen:

  • Is onze winkel vanaf 28 april weer volledig geopend voor klanten om zonder afspraak te komen winkelen. Zonder afspraak kun je winkelen op de afdelingen verf & behang, meubels & woonaccessoires, verlichting, ijzerwaren & gereedschap, installatie, hout & bouw, tuin en huishoud. Voor een advies van de afdelingen sanitair, keukens, woninginrichting en deuren dien je nog wel een afspraak te maken. Klik hier voor het maken van een adviesafspraak en voor de uitleg en voorwaarden voor het maken van een afspraak.
  • Zijn er voorwaarden verbonden aan je bezoek. Het dragen van een mondkapje en het gebruik van een winkelwagen of winkelmandje is verplicht. Het is mogelijk dat je even moet wachten, omdat er een maximaal aantal klanten tegelijkertijd in de winkel aanwezig mogen zijn. Voor het ontsmetten van een winkelwagen kan er gebruik worden gemaakt van de aanwezige desinfectiemiddelen, tevens is er desinfecterende handgel om uw handen te ontsmetten. Kom niet naar de winkel als je COVID-gerelateerde gezondheidsklachten hebt.
  • Kun je jouw bestelling ook plaatsen via onze webshop. Je kunt jouw bestelling bij de winkel afhalen, thuis laten bezorgen of laten verzenden per post.
  • Zijn onze aangepaste openingstijden voor de winkel en de afhaalbalie van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur. Op deze tijden zijn wij ook bereikbaar via telefoon en chat.
  • Kan het zijn dat we bepaalde artikelen (tijdelijk) niet op voorraad hebben.
  • Is onze groothandel gewoon open, echter alleen voor zakelijke klanten. Ben je nog geen zakelijke klant? Dan kun je met een uittreksel van je KVK en een geldige legitimatie bij onze groothandel terecht.

Ik wil iets huren, is dat mogelijk?

  • Het is weer mogelijk om gebruik te maken van onze verhuur mogelijkheden. Neem telefonisch contact op of kom langs in de winkel om het gewenste artikel te reserveren m.b.t. beschikbaarheid.

Kan ik aangekochte goederen retourneren?

  • Op dit moment is het weer mogelijk om artikelen te retourneren. Dit geldt zowel voor reeds aangeschafte artikelen, de thuisleveringen en de bestel & afhaal orders. Als je niet in de buurt woont en iets heeft besteld via de webshop dat kan je het retour sturen per post (retourskosten zijn voor eigen rekening).
  • De retourstermijn is verlengd van 30 naar 90 dagen na de aankoop.

Hoe lang is de bonusbon geldig?

  • Wij hebben de geldigheidsduur van de bonusbon van 2019 verlengd tot 1 mei 2021.

Kan ik op rekening kopen?

  • Op rekening kopen is weer mogelijk. Voor grote bestellingen zoals meubels, zonwering, deuren, keukens, badkamers of speciale bestellingen vragen wij een aanbetaling. Hiervoor ontvangt u een factuur van ons.

Kan ik toch advies inwinnen over een keuken, badkamer, deuren of woninginrichting (vloeren, zonwering, deuren enz)?

  • Jazeker, wij helpen je graag via Teams of bij jou thuis. Voor het maken van een afspraak kun je bellen tijdens onze openingstijden of je kunt het afsprakenformulier invullen op de pagina  van de afdeling waarmee jij een afspraak zou willen maken. De datum en het tijdstip dat je opgeeft zijn gewenste momenten, de definitieve afspraak wordt gemaakt in overleg met de afdeling naar keuze. Voor bezoek aan deze afdelingen in de winkel, klik hier voor de uitleg & voorwaarden.

Hoe werkt het bestellen en afhalen bij Bouwhof?

  • Je kunt je bestelling plaatsen via onze webshop: www.shop.bouwhof.nl. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling te laten bezorgen of per post op te sturen.
  • Jouw bestellingen kun je afhalen bij de afhaalbalie. Onze afhaalbalie vind je op de linkerhoek aan de voorzijde van ons pand. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling te laten bezorgen of per post op te sturen.
  • Bij het ophalen verzoeken we je de huidige coronaregels in acht te nemen om jezelf en onze medewerkers te beschermen. Kom alleen, draag een mondkapje en zorg ervoor dat je de tijd die nodig is om je bestelling op te halen tot het minimum beperkt. Houd je orderbevestiging gereed en zorg voor voldoende ruimte in je vervoersmiddel bij grotere bestellingen.

Hoe zit het met bezorgen?

  • Voor het bezorgen van grote artikelen via onze eigen bezorgservice geldt: Onze bezorgers brengen de producten tijdelijk tot aan je voordeur. Dit om direct persoonlijk contact zoveel mogelijk te vermijden. Mocht je in een appartement wonen, dan wordt de bestelling nog wel tot je voordeur bezorgd. Indien er geen lift aanwezig is, wordt er tot en met de 4e verdieping bezorgd.
  • Voor het bezorgen van kleinere-/ wesbhopbestellingen: Hier gelden de regels van de vervoerder.

Kan ik nog aankopen laten monteren?

  • Dit kan. Vanwege de huidige situatie nemen onze medewerkers maatregelen om direct persoonlijk contact zoveel mogelijk te vermijden. Er worden geen handen geschud. Gedurende montages of installaties verzoeken we je om gepaste afstand (minimaal 1.5 meter) te houden van de medewerkers. Bij neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts mag de klant en/of medewerker besluiten om de uitvoering van de service te annuleren. Uiteraard verzoeken we je zelf contact op te nemen als je ziek bent om een eventuele bestaande afspraak te verplaatsen.
  • Voor de montage mogelijkheden en voorwaarden, klik hier.