Veel gestelde vragen

Door de coronamaatregelen:

  • Is onze winkel tijdelijk gesloten. Klik hier voor meer informatie.
  • Kun je jouw bestelling plaatsen via onze webshop. Je kunt jouw bestelling bij de winkel afhalen of thuis laten bezorgen. Kun je niet vinden wat je zoekt in de webhop? Dan kun je jouw bestelling doorgeven via ons online bestelformulier, klik hier voor het formulier. Heb je specifieke vragen over een product? Bel dan naar 079-3310700. Ook kun je met ons chatten op onze website.
  • Geldt voor grote artikelen, die niet via de webshop zijn te bestellen, wij bezorgen tijdens de sluiting aankopen vanaf € 100,- gratis binnen Zoetermeer, dit is normaal vanaf € 500,-. Voor de gebruikelijke tarieven of de tarieven buiten Zoetermeer, klik hier.
  • Zijn onze aangepaste openingstijden voor het afhaalmagazijn van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur. Op deze tijden zijn wij ook bereikbaar via telefoon en chat.
  • Kan het zijn dat bestellingen die thuis geleverd worden een langere levertijd hebben dan je van ons gewend bent.
  • Kan het zijn dat we bepaalde artikelen (tijdelijk) niet op voorraad.
  • Is onze groothandel wel open, echter alleen voor zakelijke klanten. Ben je nog geen zakelijke klant? Dan kun je met een uittreksel van je KVK en een geldige legitimatie bij onze groothandel terecht.

Ik heb een artikel ter reparatie naar de bouwmarkt gebracht. Wat gaat hier mee gebeuren?

  • Er wordt contact met je opgenomen zodra jouw artikel gerepareerd is. Wij plannen dan vervolgens een afhaalafspraak met je in. Het aanbieden van een nieuwe reparatie kan weer als de winkel weer is geopend.

Ik wil iets huren, is dat mogelijk?

  • Vanwege de maatregelen met de tijdelijke sluiting van de winkel als gevolg, is het momenteel niet mogelijk gebruik te maken van onze verhuur mogelijkheden.

Kan ik aangekochte goederen retourneren?

  • Het is op dit moment niet mogelijk om een bestelling te retourneren, dit geldt zowel voor reeds aangeschafte artikelen, de thuisleveringen als de bestel & haal orders.
  • De retourtermijn is verlengd van 30 naar 90 dagen na de aankoop.

Hoe lang is de bonusbon geldig?

  • Wij hebben de geldigheidsduur van de bonusbon van 2019 verlengd tot 2 weken na heropening van de winkel.

Kan ik op rekening kopen?

  • Op rekening kopen is niet mogelijk. Je betaald voor het bestelde product direct als je de bestelling afhaalt. Voor grote bestellingen zoals meubels, zonwering, deuren, keukens, badkamers of speciale bestellingen vragen wij een aanbetaling. Hiervoor ontvangt u een factuur van ons.

Hoe werkt het bestellen en afhalen bij Bouwhof?

  • Afhalen kan bij de afhaalbalies. Wij hebben twee afhaalbalies. Afhaalbalie 1 vind je bij onze reguliere ingang. Hier kunnen kleine bestelling worden afgehaald. Afhaalbalie 2 vind je op de linkerhoek aan de voorzijde van ons pand. Hier kunnen de grotere artikelen worden afgehaald. Onze collega’s informeren je bij welke afhaalbalie jij jouw bestelling kunt ophalen.
  • Bij het ophalen verzoeken we je de huidige coronaregels in acht te nemen om jezelf en onze medewerkers te beschermen. Kom (zo veel mogelijk) alleen, draag een mondkapje en zorg ervoor dat je de tijd die nodig is om je bestelling op te halen tot het minimum beperkt. Houd je orderbevestiging gereed en zorg voor voldoende ruimte in je vervoersmiddel bij grotere bestellingen.
  • In verband met de huidige coronamaatregelen is het op dit moment niet mogelijk om gereedschap of een aanhanger te huren.

Hoe zit het met bezorgen?

  • Onze bezorgers brengen de producten tijdelijk tot aan je voordeur. Dit om direct persoonlijk contact zoveel mogelijk te vermijden. Mocht je in een appartement wonen, dan wordt de bestelling nog wel tot je voordeur bezorgd. Indien er geen lift aanwezig is, wordt er tot en met de 4e verdieping bezorgd.

Kan ik nog aankopen laten monteren?

  • Dit kan. Vanwege de huidige situatie nemen onze medewerkers maatregelen om direct persoonlijk contact zoveel mogelijk te vermijden. Er worden geen handen geschud. Gedurende montages of installaties verzoeken we je om gepaste afstand (minimaal 1.5 meter) te houden van de medewerkers. Bij neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts mag de klant en/of medewerker besluiten om de uitvoering van de service te annuleren. Uiteraard verzoeken we je zelf contact op te nemen als je ziek bent om een eventuele bestaande afspraak te verplaatsen.
  • Voor de montage mogelijkheden en voorwaarden, klik hier.