Klantenpas

Wil je profiteren van 10% korting? Dat kan met onze klantenpas!

Bouwhof biedt vaste klanten de mogelijkheid een kortingspas aan te schaffen. De klantenpas is alleen aan te vragen bij onze Servicebalie (bij de ingang van de winkel). Met deze pas heb je recht op 10% korting op door jou aangeschafte artikelen, volgens onderstaande voorwaarden.

De volgende voorwaarden gelden als aanvulling op de standaard verkoop- en leveringsvoorwaarden, die onverminderd van toepassing zijn.

  • Korting wordt alléén verleend op vertoon van een geldige kortingspas
  • De kortingspas is persoonsgebonden en niet uitwisselbaar
  • De kortingspas moet aan de kassamedewerker getoond worden vóór het afrekenen, na aankoop wordt geen korting meer verleend
  • De kortingspas moet duidelijk leesbaar zijn en mag niet worden gekopieerd

Over de volgende zaken wordt geen korting verleend:

  • Aankopen via onze webshop
  • Aanbiedingen
  • Huurrekeningen
  • Urengeld
  • Afgesproken projecten
  • Gezaagde materialen
  • Cadeaubonnen
  • Montagekosten
  • Philips HUE

Klantenpas aanvragen
Je persoonlijke klantenpas vraag je aan bij onze Servicebalie in de winkel.

We merken dat een aantal vragen regelmatig worden gesteld. Hieronder vind je de antwoorden op deze meest gestelde vragen:

Kan ik mijn bestaande klantenpas nog gebruiken?

Ja dat kan, er verandert niets aan de pas zelf.

Hoe vraag ik een klantenpas aan?

Bij onze servicebalie in de winkel kun je een pas aanvragen waarna je meteen gebruik kunt maken van de 10% korting*

Betaal ik nog contributie voor de klantenpas?

Nee deze is per 1 januari 2022 komen te vervallen.

Spaar ik nog voor de jaarlijks bonuscheque?

Nee, het spaarsysteem voor de jaarlijkse bonuscheque is komen te vervallen.

Krijg ik nog wel een bonusbon over het jaar 2021?

Jazeker, voor het jaar 2021 zijn de bonusbonnen inmiddels verzonden, vanaf januari 2022 spaar je niet meer voor een bonuscheqie. Heb jij de cheque dit jaar niet ontvangen? Dat kan een aantal redenen hebben. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat we jouw mailadres niet hebben of dat we een verkeerd mailadres in ons systeem hebben staan. Ook kan het zijn dat jij je hebt afgemeld voor nieuwsbrieven van Bouwhof. Ook dan komt de mail niet bij je aan. Of misschien heb je minder uitgegeven in 2021, waardoor je niet in aanmerking komt voor een bon. Het zou ook kunnen dat je in 2021 geen contributie hebt betaald terwijl je de pas wel al het hele jaar in je bezit had. De contributie komt te vervallen in 2022, maar werd nog wel berekend in 2021. Heb jij een vraag over de bonusbonnen van 2021? Stuur dan een mail naar debiteuren@bouwhof.nl.

Cadeaubonnen


Ben je opzoek naar een leuk cadeau?  De cadeaubon van Bouwhof is het perfecte cadeau voor iedereen!


Lees meer ››